Sieć komórkowa PLAY, od początku swojego istnienia posiada charakterystyczne, a jednocześnie proste logo. Biały napis na fioletowym tle kojarzony jest wyłącznie z tym operatorem, co nie przeszkodziło właścicielom marki wystąpić o wyłączność barwy
w branży telekomunikacyjnej.

Nie tak dawno, PLAY uzyskał w Urzędzie Patentowym wyłączność na korzystanie z fioletowego koloru. Właściwy wniosek, został złożony przez Play Communication już jesienią ubiegłego roku. Rok ten, dla niektórych dziwaczny i niezrozumiały, ostatecznie przypieczętował niezmienność barw popularnego operatora. Jak poinformował Dziennik Gazeta Prawna, Urząd Patentowy zadecydował, iż fioletowy kolor jest niezbywalną cechą charakterystyczną firmy, dlatego też zastrzegł wspomnianą barwę w identyfikacji wizualnej, w całej branży telekomunikacyjnej. Warto nadmienić, iż PLAY posługuje się tym kolorem od swojego debiutu, mającego
miejsce w 2007 roku. w 2013 logo uległo delikatnej modyfikacji, zyskując tło w intensywnym, fioletowym odcieniu. Operator nie jest jednak j edyną marką, kojarzoną z konkretnym kolorem. Firma ORANGE od początku niemalże kojarzona jest z pomarańczową barwą, PLUS w swoim logo posiada odcień zieleni a T – mobile charakterystyczną magentę.

To nie jedyna zmiana po dziesięciu latach zarządzania spółką, jej prezes – J. B.Jensen został zastąpiony przez Jeana Marca Hariona. Cza s pokaże, czy nowy prezes wprowadzi innowacje, pozwalające na pozyskanie jeszcze większej grupy odbiorców ( i kwartał br. ​przyniósł spółce blisko 12,4 mln klientów ) . Jedno pozostaje pewne – marka PLAY już na zawsze będzie mogła wykorzystywać fiolet w swojej identyfikacji wizualnej, co z pewnością pozwoli jej na przeprowadzanie jeszcze lepszych kampanii.

Zostaw komentarz