Play pakiety internetowe na kartę

Podczas wyboru odpowiedniej oferty u swojego operatora powinniśmy zwrócić uwagę na wiele kwestii. Przed podpisaniem umowy lub zarejestrowaniem nowego numeru należy znać nie tylko szczegóły naszego planu taryfowego w zakresie rozmów i wiadomości tekstowych, ale także ilości pakietu internetowego. Odgrywa on bowiem bardzo istotną rolę w życiu niemal każdego. Jakie pakiety internetowe mamy do wyboru w ofercie Play na kartę?

Pakiet internetowy cykliczny czy jednorazowy w Play?

Istnieją dwa rodzaje pakietów internetowych w Play na kartę. Pierwszym z nich jest oferta cykliczna. Polega ona na tym, że jest on odnawiany automatycznie po upływie 30 dni. Warunkiem aktywacji tej usługi jest posiadanie odpowiedniej ilości ważnych środków na koncie głównym. Pakiety jednorazowe, jak sama nazwa wskazuje zakupujemy tylko raz a po upływie miesiąca nie jest on odnawiany.

Wszystkie wyżej wymienione pakiety aktywuje się za pomocą specjalnego kodu tylko raz. Usługa zostanie aktywowana maksymalnie po upływie 24 godzin. Warto pamiętać o tym, że jeżeli użytkownik zdecyduje się na aktywacje pakietu za pomocą transferu danych , środki na ten cel zostaną pobrane z konta głównego zgodnie z cennikiem operatora.

Jaką ilość transferu danych możemy kupić aktywując pakiet w Play?

Użytkownik, zdecydowany na skorzystanie z usługi pakietu internetowego od Play ma do swojej dyspozycji kilka różnych taryf. Może on aktywować usługę w której będzie miał do swojej dyspozycji 600 MB, 2 GB i 6 GB. Opłaty za nie wynoszą odpowiednio 5, 9 i 20 złotych/ miesięcznie. Każdy pakiet jest ważny przez okres 30 dni od momentu aktywacji usługi.

Jak aktywować i sprawdzać stan pakietu internetowego w Play?

Aktywacja pakietu internetowego możliwa jest poprzez:
  1. wysłanie wiadomości tekstowej pod numer 111 (o treści odpowiednio START.541, START.542 lub START.543 dla pakietów cyklicznych oraz START.531, START.532 i START.533- pakiety jednorazowe.
  2. Wpisanie odpowiedniego kodu na klawiaturze numerycznej oraz jego zatwierdzenie poprzez wykonanie połączenia
    a. *111*541*1#, *111*542*1#,*111*543*1# (odpowiednio 600 MB, 2 GB, 6 GB) – pakiet cykliczny
    b. *111*531*1#, *111*532*1# i *111*533*1# (identyczna kolejność) – pakiet jednorazowy
Stan swojego pakietu można na bieżąco sprawdzać w darmowej aplikacji mobilnej Play 24.