Nowy pakiet Play ukierunkowany jest głównie na 3 obszary takie jak: Ochrona, Aplikacje I Wyjątkowa obsługa. Dzięki temu korzystanie z usług operatora ma być łatwiejszy oraz wiązać się z mniejszymi kosztami finansowymi.
Play 360 – pakiet 3 możliwości
Pierwszym z filarów oferty jest Ochrona. W praktyce oznacza to, że w ramach umowy zawarta jest naprawa rozbitego wyświetlacza lub telefonu. Oferta obowiązuje m.in. w takich sytuacjach jak zbicie ekranu, inne uszkodzenia mechaniczne czy zalanie. Szczegółowe warunki opisane są dokładnie w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia zawartymi w umowie z operatorem
Kolejnym z oferowanych udogodnień są Aplikacje. Użytkownicy tej oferty mają dostęp do wielu dedykowanych dla nich aplikacji takich jak m.in. nawigację Play By NaviExpert, audiobooki bez limitu czy czytelni w Play By Legimi. Co ciekawe, z książek elektronicznych można korzystać bez dostępu do Internetu czyli w trybie offline.
Ostatnim z filarów oferty fioletowego operatora jest Wyjątkowa Obsługa. Klienci z włączonym pakietem usług Play 360 będą mieli pierwszeństwo w przypadku potrzeby połączenia z konsultantem, a wszystkimi aktywnymi aplikacjami w ramach pakietu będą mogli zarządzać dzięki bezpłatnej aplikacji mobilnej Play24
Jaki jest koszt usług Play360?
Przy wyborze oferty Solo stan nielimitowany Klienci za 60 zł/ miesięcznie otrzymują nielimitowane rozmowy oraz sms-y i 10 GB Internetu. Umowa trwa 24 miesiące.
Łączny koszt usług bez aktywowanego pakietu Play 360 wynosi 77 złotych miesięcznie, jednakże w połączeniu z umową z operatorem koszty znacząco spadają i tak:
- Klienci zdecydowani na aktywacje usług podczas przedłużenia lub podpisywania umowy
zapłacą 20 zł - Osoby uruchamiające Play 360 przez aplikację mobilną zapłacą 25 zł
- Klienci zdecydowani na aktywację oferty w dowolnym innym momencie zapłacą 30 zł
Operator zapewnia, że jest to dopiero początek wdrażania usług Play 360 i niebawem pojawią się w nim kolejne propozycje dla Klientów