Kilka dni temu sieć T-mobile udostępniła swoim odbiorcom najnowszą wersję beta swojej aplikacji Mój T-mobile. Przede wszystkim, zaprasza do niej odbiorców usług abonamentowych, którzy na co dzień korzystają z popularnego Androida.
Pierwsze, zamknięte testy aplikacji odbyły się już kilka miesięcy temu na wybranej grupie odbiorców. Tym razem marka poszła o krok dalej, i po dużym sukcesie zdecydowała się umieścić aplikację w sklepie z aplikacjami. Próby na nowym oprogramowaniu mają potrwać jeszcze kilka dni, bowiem firma planuje uruchomienie Mój T-mobile w połowie sierpnia.
Należy również podkreślić, iż wersja beta nie jest stricte aktualizacją, ale zaprojektowaną od nowa aplikacją. Co wyróżnia ją na tle poprzedniczki? Przede wszystkim zupełnie nowa szata graficzna, pewna stabilność, której brakowało jedynce, ale to co najważniejsze, to nowy silnik, zdecydowanie poprawiający wydajność i same możliwości programu.
Uaktualnienie ma również kilka innych, ważnych z poziomu użytkowników funkcji. Mowa tu przede wszystkim o opcji dodawania karty kredytowej jako metody płatności, doładowywanie kont prepaidowych czy też zarządzanie poprzez aplikację wieloma, powiązanymi ze sobą kontami.
To jednak nie koniec zmian. Już niebawem T-mobile planuje wprowadzenie także innych, ważnych możliwości jak chociażby zarządzanie e-fakturami, obsługę kont w języku angielskim bądź też uzyskiwanie pomocy technicznej poprzez wspomnianą aplikację.
W jaki sposób wziąć udział w otwartych testach?
Wystarczy tylko być klientem abonamentowym operatora T-mobile, a także korzystać z systemu operacyjnego Android. Kolejnym, koniecznym warunkiem jest pobranie odpowiedniej paczki instalacyjnej. Warto również wiedzieć, że co prawda klienci korzystający z prepaida czy MIX mają możliwość pobrania wersji beta, jednak przy próbie jej wykorzystania, system zasugeruje do powrotu do wersji komercyjnej. Nie jest to może informacja optymistyczna dla użytkowników nie posiadających umowy abonamentowej, jednak należy podkreślić, że to właśnie ten rodzaj współpracy z T-mobile jest obecnie najliczniejszą grupą odbiorców sieci.