TematyPremium Mobile
Fil zapytał 4 lata temu

Umowa abonament , wg uzgodnienia z przedstawicielem : rozmowy bez ograniczeń do wszystkich , internet 15G w LTE.
W cenie 25 zl.plus aktywacja 10zł.
Bez żadnych dodatkowych bonusów . Możliwość rozwiązania umowy z miesięcznym wyprzedzeniem.
TERAZ PRAWDA : przez pierwszy miesiąc zero internetu mimo wielokrotnych próbach konfiguracji (też przy pomocy przedstawiciela – telefonicznie) , przerwa na łączach ,bez uprzedzenia (mimo że był odczytywany dobry odbiór ) przez noc – tą jedną przerwę sam widziałem, mogło być ich więcej. Teraz , rachunek pierwszy : 96zł w tym 25 zł połączenie z biurem operatora w spr.
niedziałającego internetu i 25 zł aktywacja, 46 abonament .
Teraz chciałem zrezygnować z umowy i przenieść nr do innego operatora . Odpowiedz “premium” : nie możliwe przez 120 dni.
ZLodzieje i oszuści
Jak z tego g……wyjść ?